De Nederlandse Taal en Cultuur School in Sri Lanka.

maandag 29 oktober 2007

De Herfstvakantie!! (in Sri Lanka)

De herfstvakantie was in Sri Lanka ook aangekomen.
Ik ging met mijn familie naar Negombo naar het hotel The Beach. Ik ging daar zwemmen in het grote en lange zwembad. En ook nog lekker in de zee, alleen was dat een beetje eng door al die golven.
- Lily Verboom

Ik ging lekker naar Tangalla in het zuiden. Ik bleef in het hotel Palm Paradijs. Ik ging lekker in de zee zwemmen en lekker Sri lankaans eten. Later ging ik ook nog naar Galle in het hotel Lighthouse slapen. De zee was niet zo heel lekker maar het zwembad was heerlijk. De zon was er even maar een regenbui is ook lekker en daarna kwam weer de zon.
- Kuki Noordam

Zo te zien was de vakantie in Sri Lanka heel lekker!

Kuki (groep 8) en Lily (groep 6)

Geen opmerkingen: