De Nederlandse Taal en Cultuur School in Sri Lanka.

donderdag 11 oktober 2007

Kinderboekenweek op de Nederlandse School

Kinderboekenweek 2007 - Sub Rosa, boeken vol geheimen

Dit jaar ging de kinderboekenweek over geheimen. Wij hadden een liedje voor kinderboekenweek geleerd dat heet “De Geheime Hut.” We hebben in onze klas ook een tafel vol met spullen van de kinderboekenweek. Op de tafel staat een mand met “ GEHEIM” er op je kunt daar leuke kleine dingen uit kunt nemen. We hadden een voorleeswedstrijd. Kuki las uit het boek “Alleen Beer Mocht mee” van Vivian den Hollander. Laxshmi las het boek “Kaloeha Dzong” door Lydia Rood.We konden we ook allemaal soorten boeken lezen over geheimen. We hadden ook mooie kleur tekens. We hadden ook tijdschriften en de kinderboekenweek krant was er ook. =)
Wat was het toch een leuke geheimzinige kinderboekenweek!

Door Kuki (groep 8) en Laxshmi (groep 6)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hajjj Sgattjjezzz,,,
Ik weet ni of Lax en Kuki dit te leze kryge....maar togg ff:
Ik ben Roxannne en ik ben de nicht van Laxshmi!!:D:D Ik vind dit egt zuperrr:D:D Dat boek dat Lax heeft gelze heb ik ook!!Maare ik heb het nog nie gelze!!Datt gah ik nu well doen!!:D:D:D:D
Laxshmi:ILY!!!
xxxkussjeezz Roxjuhhh!!(Roxanne)