De Nederlandse Taal en Cultuur School in Sri Lanka.

zaterdag 13 juni 2009

Eénentwintigste nieuwsbrief

Malabe, 13 juni 2009

Beste ouders,

Het schooljaar is naar tevredenheid afgelopen. We mogen nu gaan genieten van een lange, welverdiende zomervakantie.

De overdracht met Marijke gaat geweldig, de kinderen gaan volgend jaar een goed -en leuk- Nederlands lesprogramma krijgen!

Het rooster is opgesteld, hierover zal u later geïnformeerd worden.

Bij de inventarisatie van de boeken bleek dat we het volgende missen:
-drie lesboeken van VWO 1
-drie leesboekjes Humpie Dumpie, deze zijn gebruikt door de leerlingen van groep 4.
Wilt u zo vriendelijk zijn zorg te dragen dat deze boeken weer op school terecht komen?
U kunt deze in een plastic zak afgeven -met een briefje erop voor de Dutch Room- bij de entree aan de bewakers van OSC.
Hartelijk dank, dit bespaart de school veel vervangingskosten.

Marijke gaat dit weekend weer terug naar Rusland, zij zal nog vijf weken werkzaam zijn op haar NTC school daar. De inbox zal door mij tot eind juli beheerd worden, vanaf 1 augustus zal Marijke zorg dragen voor de school.
Uiteraard zal ik zoveel mogelijk met Marijke overleggen of aan haar overdragen indien nodig.
Na 1 augustus ben ik bereikbaar op henriette_kool@hotmail.com. We houden contact!

Bedankt voor het fijne jaar en nogmaals wens ik een ieder graag een fijne vakantie toe.

Met vriendelijke groet,

Henriëtte Kool



Beste ouders,

Zoals Henriëtte al schrijft..ik had hier een geweldige week.
Henriëtte en ik hebben veel kunnen praten en bespreken en samen hebben we het lokaal kunnen opruimen voor het volgend schooljaar.
Ik ben heel blij met de ruimte die zij mij daar voor heeft gegeven.
Ook ben ik blij dat ik de baan van haar kan overnemen. Ze heeft voor een
goede organisatie gezorgd en hard met de kinderen gewerkt.
Ik verheug me erop om dat verder voort te zetten.
Op deze plaats wil ik haar dan ook heel hartelijk danken voor haar inzet
voor de school en haar goede zorg voor mij.
Hoe leuk is het dan ook, dat ik ook nog in haar huis ga wonen!
Wij houden zeker contact!
En zoals Henriëtte ook al schreef, in de eerste week van het schooljaar zal
ik u nader informeren over het lesrooster voor het volgend schooljaar.
Allemaal een heel fijne vakantie gewenst en tot in augustus.
Mocht u mij willen bereiken: m.bregman@tiscali.nl

Vriendelijke groet,

Marijke Bregman

Geen opmerkingen: