De Nederlandse Taal en Cultuur School in Sri Lanka.

vrijdag 13 juni 2008

Nieuwsbrief 12-06-2008

Beste ouders,

Het schooljaar loopt ten einde. Voor mij de laatste lessen en afscheid nemen van ouders en kinderen. Ik heb met plezier gewerkt en ervaren dat hier een leuk stel kinderen op school zit.
De school begint weer op 12 augustus. U krijgt zo spoedig mogelijk het nieuwe lesschema toegestuurd.
Ik wens iedereen een fijne vakantie toe en een goed begin van het volgend schooljaar. Voor de nieuwe leerkracht/directeur, Henriette Kool , een fijne tijd in Colombo en veel succes op 't Fort.
Met een vriendelijke groet,
Jan de Groot

De nieuwe leerkracht/directeur wil zich graag even voorstellen.

Chersonissos, 8 juni 2008

Beste leerlingen van Het Fort,
Volgend schooljaar krijgen jullie weer een juf. Graag wil ik mij aan jullie voorstellen. Ik ben juf Henriëtte en heb al ontzettend veel zin in het nieuwe schooljaar. Jullie willen vast eerst graag grote zomervakantie vieren. Jullie hebben groot gelijk. Even geen school en lekker doen wat jij zelf leuk vindt!
De tijd die dat mij geeft zal ik, samen met mijn man André en onze dochter Adelheid, gebruiken om naar Colombo te verhuizen. We wonen nu op het eiland Kreta in Griekenland. Hier geef ik ook op een NTC school les. Daarvoor woonden wij in Kiev, Oekraïne. Daar gaf ik les aan twee meisjes die nu op Het Fort zitten. Wat een kleine wereld hè? Ik ben heel benieuwd wat voor moois Sri Lanka te bieden heeft en misschien kunnen jullie alvast wat tips geven. Wat moet je echt niet doen in Colombo? En wat is een zeker een aanrader?
Succes en sterkte de laatste schoolweek, voor de Nederlandse school maar ook op je dagschool.
Als jullie weer opgeladen zijn en ik ben gewend aan het tropische klimaat, ontmoeten we elkaar op school. Tot dan!

Juf Henriëtte

Geen opmerkingen: