De Nederlandse Taal en Cultuur School in Sri Lanka.

donderdag 24 mei 2007

Jaarafsluiting op 8 juni

Beste ouders,

Uit de reacties die ik van veel ouders kreeg, bleek vrijdag 8 juni de beste datum voor de jaarafsluiting (en dat ik een knallende spelfout had gemaakt, ik schaam me diep).

Het hele gezin is uitgenodigd voor de Barbecue en Bonte Avond. Vanaf 6 uur is iedereen welkom bij Sanjay, Laxshmi, Julie en Dharma thuis (tel: 011-2866996 of 077-7324706).

Om half 7 willen we dan graag starten met een wervelende show. En voor die show zijn nog steeds spetterende acts nodig. Natuurlijk zal de juf zelf een (interactieve) act verzorgen en in de klas worden inmiddels ook wat dansjes geoefend. Maar het zou natuurlijk extra leuk zijn als ouders ook hun (verborgen) talenten zouden laten zien. Liever met het hele gezin tegelijk in de schijnwerpers? Dat mag natuurlijk ook.

Graag zou ik voor 5 juni weten welke acts we kunnen verwachten, zodat ik een afwisselend programma kan gaan maken.

Verder is 8 juni natuurlijk de dag om afscheid te nemen van Hendrik, Gabriela en Doriana (Stefaan is helaas verhinderd) die uit Sri Lanka zullen vertrekken. En natuurlijk wordt het ook een beetje mijn afscheidsfeestje.

Volgende week volgt nog een bericht over wat iedereen mag meenemen. Graag ontvang ik van familie’s die nog geen E-mail of SMS hadden gestuurd over de voorkeursdata een berichtje over hun aan- of afwezigheid op de jaarafsluiting.

Prettig weekend alvast!

Linda

Geen opmerkingen: