De Nederlandse Taal en Cultuur School in Sri Lanka.

woensdag 9 mei 2007

Laatste informatie over de vossenjacht

Wanneer? Zaterdag a.s (12 mei)

Waar? Sarana Road 380/99 in Colombo 7

(achter BMICH, zie voor plattegrondje: http://www.gov.lk/maps/colombo/locationsearch.asp?ai=0&sk=Sarana+Road&xt=c)

Hoe laat? 16.00u (4 PM) start de jacht (kom op tijd!!)

Wat meenemen? Een drankje voor de borrel na afloop (voor jong en oud) en een hartig borrelhapje (voor chips e.d. wordt al gezorgd). Oh ja, mooi weer is ook wel handig!



Vossen kunnen zich nog bij mij aanmelden
(070-9528228)



Ik hoop jullie allemaal zaterdag te zien!!
Juf Linda


Verboden te lezen voor vossenjagers!!!

(Geheime informatie voor de vossen:

zouden jullie voor 3 uur al aanwezig kunnen zijn om nog even om te kleden en op de juiste plekken te gaan staan? Jullie krijgen dan ook de laatste instructie’s van mij over wat jullie aan de groepjes mee moeten geven.

Geef per mail, SMS of telefoon ook even aan mij door hoe je verkleed gaat en/of wat je doet als ik dat nog niet met je besproken had. Heb je nog vragen, stel ze dan! )

Geen opmerkingen: